Pierwszy koncert Lasu w Pawilonie po wakacyjnej przerwie skupia się na eksperymentalnej elektronice rozumianej na tyle sposobów, ilu twórców pojawi się na scenie podczas konceru. Zabrzmią więc surowowe, spowite w mroku drony od SkuV, inspirowana pejzażem dźwiękowym i atmosferą pustej, zimnej Północy muzyka Emitera i radykalny minimalnizm zderzony z dźwiękową, niemal noisową agresją twórczości Zeniala.
Dwójka Włochów mieszkających w Berlinie: Vince Gagliardi i Giuseppe Capriglione doświadczeni w solowych projektach, opartych na mrocznej eksperymentalnej elektronice, postanawia wrócić do bardziej pierwotnej formy ograniczonej do gitary, perkusji i wokali.
Porusza się w obszarze elektroniki i muzyki improwizowanej. Tworzy instalacje dźwiękowe, słuchowiska radiowe, muzykę do filmów, spektakli, wystaw i przestrzeni publicznych. Gra do filmów niemych. Producent muzyczny. Współtwórca i kurator – wspólnie z Ludomirem Franczakiem – festiwalu mikro_makro oraz innych projektów dźwiękowych.
Prowadzi autorskie warsztaty dźwiękowe oraz działania przybliżające ideę field recordingu. Twórca map dźwiękowych, serii płyt „Pocztówki dźwiękowe”, projektu Field Notes i edukacyjnego cyklu muzycznego Tracklista. Współtwórca Instytutu Pejzażu Dźwiękowego.
Artysta utożsamiany z Sanokiem, Krakowem, a ostatnio Poznaniem. Sound designer, historyk, kurator muzyki elektronicznej. W swojej pracy skupia się zarówno na muzycznych poszukiwaniach, jak i audiowizualnych występach oraz interaktywnych instalacjach. Poza działalnością stricte muzyczną zajmuje się promowaniem twórców polskich w kraju i za granicą. Współtwórca wydawnictwa Audiotong. Działał również prężnie przy organizacji kilki festiwali. Wydaje albumy jako Zenial oraz Palsecam, wraz z Maciejem Szymczukiem tworzy projekt AABZU, a wspólnie z prof. Markiem Chołoniewskim udziela się w projekcie Dizzy Kinetics.